HANYA DI HATIMU: BAK KATA "ARTIS"

Pages

Tuesday 29 May 2012

BAK KATA "ARTIS"

Rasa-rasa ada tak yang kena mengena dgn situasi kamu :

  • kekasih yang dulu hilang,kini telah kembali pulang...
  • tapi sayang kehadiran kekasih lama mu...dtg kembali mengenang cinta dahulu..
  • andai bisa ku bina istana kita kan ku hadiahkan padamu..
  • tertutup sudah pintu,pintu hatiku yang pernah dibuka waktu hanya untuk mu..
  • walau raga terpisah jauh namun hati kita selalu dekat..
  • samapi kapan lagi ku harus menahan rasa kecewa didalam dada
  • duhai cintaku,sayangku lepaskanlah perasaan mu rindumu,seluruh jiwamu
  • sayang mengapa buat begini,disaat rindu merah menyala,kasih ku sangka kau setia rupanya dikau bersandiwara
  • sering harungi sendiri kekurangan diri hanyalah tuhan mengerti
  • kenapa cinta kita selalu saja diduga,bagai ada tak merestu kita berdua bersatu
  • aku inginkan dirimu datang dan temui aku kan ku katakan pada mu aku sangat mencintai dirimu
  • tuhan tolong lembutkan hati dia..untuk terima ku seadanya
  • disisimu aku terdiam seribu bahasa..dihatiku bergetar sejuta rasa,namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
  • ku rasa hadirmu menyempurnakan aku..tapi cinta bukan milik kita
  • sudah cukup sampai disini saja,daripada hati gelisah lebih baik ku pergi saja
  • beratnya rasa hati nak melangkah pergi,tapi apakan daya aku terpaksa
  • kuat mana diikat pasti akan terlucut,andai di sambung lagi tidak seperti dulu
  • andai sampainya waktu aku harus tinggalkan mu,akan aku berlalu bila tiba saat itu,
  • aku menangis sayang,bila kau tiada,tak sanggup rasanya aku berjauhan darimu
  • masihkah kau menjauh diri dari sisi diri ku ini,kau pergi bukan ku benci,kau yang tak mengerti
  • insan jadi idaman kini dimilik orang,harapan yg di impikan putus di tengah jalan..
  • istikharoh cinta memanggil ku,ku memohon petunjuk mu...
  • jangan pisahkan aku dan dia,tuhan tolonglah ku cinta dia,biarkan kami tetap bersama didalam suka dan duka
  • angan-angan biarlah berbatasan,jangan sampai penantian berpanjangan...
  • cinta terhalang oleh orang tua..
    >>be continued ^_^

No comments:

Post a Comment