HANYA DI HATIMU: MENUNGGU MU DI SYURGA

Pages

Thursday 21 June 2012

MENUNGGU MU DI SYURGA



 

mungkin sukar untuk ku melupakannya....
lupakan segala kenangan yg ada...
antara kau dan aku...
kita sentiasa bersama....

adakah kau tahu aku amat memerlukan mu...
disaat aku suka mahupun duka...
aku mahu kau sentiasa disisi ku...
memeluk tubuhku dengan erat...

dulu....kau lah penyeri hidup ku...
sekarang tiada lagi seri itu...
seri di wajah ku hanyalah pelindung...
biar mereka tahu ku tiada duka...

bila malam  aku kucup dahi kau.....
kau beri ku seribu makna kehidupan..
kau mengingatkan aku erti cinta....
kasih sayang yg kau beri utk seketika...

ingatkah kau pada janji yg dikatakan...
hanya aku yg kau sayang,,
bila kau tiada...
doakanlah padamu bagi penenang disana...

rindu yang bertaut dihati ini....
aku nak kau tahu aku sering mengingatimu...
dikala bulan tiada..
rinduku padamu masih ada...

biarpun kau pergi meniggalkan ku...
namun ku tahu kau akan menanti ku disana...
kau akan bersama ku disana...
menunggu mu disyurga....
 
 

No comments:

Post a Comment